Wettelijke kennisgeving – Klachten
Het kan gebeuren dat jouw haaraccessoires toch niet helemaal naar je zin zijn. In dat geval mag je het natuurlijk altijd retourneren. Kijk op onze pagina Verzenden en Retourneren hoe je dat kunt doen.
Is er iets rondom jouw bestelling niet helemaal goed gegaan? Geen zorgen! We lossen dit graag knap op. Wij doen onze uiterste best om onze klanten een zo goed mogelijke service te bieden. Voor ons betekent dat goede producten, maar ook een goede communicatie. Maar ook bij ons gaat er wel eens iets mis. Heb je een klacht of is er iets niet helemaal goed gegaan met jouw bestelling? Neem dan contact met ons op via info@altijdknap.nl. Dan vinden we samen een knappe oplossing.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.